Met Google Street View Trusted maken de bezoekers van uw bedrijf al vooraf kennis met uw bedrijf en de faciliteiten die u biedt. Heeft u een hotel? Laat uw gasten dan al even een kijkje nemen in de verschillende hotelkamers die u heeft. En laat ze daarna doorlopen naar uw hotelbar, die natuurlijk gefotografeerd is in een sfeervolle setting, met bijpassende belichting. Als ze zo hebben rondgekeken, willen ze nog maar een ding: een kamer bij u boeken. En dat allemaal via uw eigen site, want de virtuele tour kan namelijk ook op uw eigen site geplaatst worden.
U verhuurt vergaderzalen? Vaak is het dan erg lastig om aan de telefoon te omschrijven hoe de zaal eruit ziet. Met Google Street View Trusted is dat probleem opgelost. U kunt de boeker een linkje sturen naar een virtueel rondkijkje in de zaal die u aan ze voorstelt. Dat maakt het gesprek een stuk makkelijker.
Maar ook restaurants en cafés kunnen hun gasten al warm maken voor een bezoek aan hun bedrijf door een sfeervolle serie Google Street View Trusted. Gasten kunnen zo hun voorkeur voor dat romantische tafeltje voor twee al aan u doorgeven. Winkels krijgen de mogelijkheid om de bezoeker een beeld te geven van het assortiment, de stijl, de inrichting en, bij grotere winkels, de verschillende afdelingen. De virtuele tour nodigt de klant uit om ook echt bij u binnen te lopen. Heeft u veel volgers op Facebook? Ook daar kunt u de virtuele tour plaatsen en natuurlijk kunt er via Twitter ook naar verwijzen.
De voordelen van Google Street View Trusted op een rij:
Binnenkijken bij Blue Sakura te Zwolle